poniedziałek, 29 czerwca 2015

Books | Shein


W wakacje moim ulubionym zajęciem jest czytanie książek. Właśnie wtedy wiem, że nigdzie mi się nie spieszy, nie mam nic pilnego do zrobienia, więc mogę beztrosko poleżeć i rozkoszować się książką. Bycie molem książkowym zawdzięczam mamie, która odkąd pamiętam w każdej wolnej chwili siedzi z lekturą w ręku. Nawet ostatnio wujek przypominał mi, że jak miałam 3 lata, brałam książkę do ręki i ją "czytałam " ( czyli leciałam po tekście, mówiąc na głos to co z niej pamiętałam ), a czytać nauczyłam się mając 4/5 lat :) 


1. " Jej wszystkie życia" Kate Atkinson. 

"A gdybyśmy tak mogli przezywać nasze życia raz za razem, żeby wreszcie zrobić to jak należy? Czy to nie byłoby wspaniałe? " 
No własnie ! Byłoby :) Akcja toczy się w pierwszej połowie XX wieku. Głównej bohaterce - Ursuli, od wczesnych lat raz za razem zdarzają się wypadki w wyniku których ginie, jednak rodzi się od nowa w tym samym miejscu, w tym samym czasie i jako ta sama osoba (oczywiście o tym nie wiedzięc). Dzięki temu, może zmienić bieg wydarzeń, przeżyć swoje życie troszkę inaczej. Ciągle towarzyszą jej dziwne uczucia, które wszyscy nazywają Déjà vu, jednak wie, czego unikać. 
Mieliście kiedyś deja vu? Zastanawialiście się skąd się to bierze? Ja też !  Przecież nie jesteśmy jasnowidzami, a jednak... Zaciekawił mnie fragment, w którym mowa jest o tym, że nie istnieje ani przeszłość ani przyszłość, jest tylko czas teraźniejszy. Nie wierze w to, żeby nie było ! 
Pisarka ma niesamowity talent i świetnie opisuje wszystkie wydarzenia, dzięki czemu nie da się oderwać od książki. Chociaż na początku wydaje się pogmatwana to da się przyzwyczaić :) 


2. " Ostre przedmioty" Gillian Flynn 

Książki tej autorki zaciekawiły mnie po przeczytaniu ' Zaginionej dziewczyny", która jest jedną z moich ulubionych. Od tej również nie mogłam się oderwać i podbiła moje serce bez dwóch zdań. Tym bardziej, że jestem najwierniejszą fanką kryminałów, które mogłabym łykać garściami. 
Nie będę jej w skrócie opisywać, bo nie wiem jak zebrać swoje myśli w całość. Powiem tylko, że jest niesamowita. Szczególnie zaskoczył mnie ostatni niespodziewany zwrot akcji :)

A wy jakie książki lubicie czytać? Może podsunęlibyście mi pare ciekawych tytułów? 


SHEIN
Ostatnio kombinezony i tym podobne zawojowały moje serce, oprócz tych, które wam pokażę możecie zobaczyć więcej TU 
To właśnie one są moim małym must have na lato, tak samo jak ogrodniczki z poprzedniego posta. Teraz jest ich taki wybór, że można szału dostać ! A do tego wszystkie są przecudne. :) 

 


| Biorę udział w konkursie organizowanym przez Lucy oraz Shein |  

49 komentarzy:

  1. Powodzenia w konkursie! Obyś wygrała. Ja nie lubię czytać książek, dlatego czytanie ich w wakacje to byłaby kara dla mnie :') Obserwuje. Może się odwdzięczysz? :) http://asiaa-askaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w konkursie!;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  3. wcześnie zaczęłaś z książkami, od razu
    było pewnie wiadomo że będzie to twoja pasja :)
    świetne tytuły, nie znam ich ale brzmią bardzo ciekawie :)
    powodzenia w konkursie ! <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytalam tych ksiazek, ale brzmia ciekawie ;D
    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam tych książek, a jestem miłośniczką czytania. Niestety przez szkołę nie mam czasu na to, dlatego w wakacje staram się to nadrobić!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o książki, to uwielbiam Kinga :) Nie wiem czy czytałaś akurat te książki, ale z całego serca polecam "Przebudzenie" i "Joyland".
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze tych książek :)
    KONKURS (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga propozycja mnie zaciekawiła, mm :D Oj, za dużo tych książek się zbiera, nie wyrobię się w jedne wakacje haha
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam tych książek. Ja uwielbiam twórczość Stephena Kinga! Moim ulubionym zajęciem na wakacje jest również czytanie książek. Ja nauczyłam się pisać i czytać sama, mając 4 lata :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta pierwsza książka, chyba muszę przeczytać!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. udanych wakacji życzę:)
    + poklikasz w linki u mnie w notce? to ważne, serio:-( = klikaj, mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. super są te kombinezony, a książki mnie zaciekawiły!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam jeszcze nigdy o tych książkach :O
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Witamy:), chcemy serdecznie zachęcić do wzięcia udziału w dwóch konkursach organizowanych w największym agregacie blogów w Polsce zBLOGowani.pl. Oba konkursy zostały wydłużone do niedzieli, a jeśli zgłoszenia zostaną dodane przez bloga jest szansa na najlepsze nagrody. Link do obu konkursów: http://zblogowani.pl/akcje. Można przygotować tyle zgłoszeń na ile się ma ochotę, a im więcej tym szansa na ciekawe nagrody wzrasta. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też od dziecka kocham czytać książki! W wakacje będę miała mnóstwoo czasu na czytanie, którego nie miałam podczas roku szkolnego :) Mi też w tym roku bardzo podobają się ogrodniczki i kombinezony! <3
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne książki! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świeyne ksiażki+życzymy udanych wakacji!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli znajdę którąś z tych książek to chętnie ją kupię :)
    http://my-secret-world-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja rowniez uwielbiam czytac. Goraco polecam Ci "zlodziejke ksiazek" Markusa Zusaka i oczywiscie zapraszam do mnie :)) ps: Swietne recenzjem.zaciekawilas mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice blog!!!! kiss from Italy :)
    keep in touch
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam czytać ale najczęściej czytam fanfiction,muszę również zacząć czytać książki takiego rodzaju ;)
    MÓJ BLOG - KLIK
    BLOG MOJEJ KOLEŻANKI-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam książek :/


    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami oraz poklikam w bannery, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety nie znam tych książek :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w konkursie!
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie czytałam tych książek ale wydają się być ciekawe :)
    MÓJ BLOG-KLIK
    BLOG KOLEZANKI-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Flynn - uwielbiam!
    I trzymam kciuki za konkurs :)

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie czytałam żadnej z tych książek, ale muszę po nie sięgnąć!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę przeczytać pierwszą książkę!
    Powodzenia w konkursie!
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy Blog! :* Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog, słyszałam o tym konkursie na blogu Lu, ale chyba nie wezmę udziału.. powodzenia ;)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  31. Oo, bardzo mnie zainteresowały te książki, na pewno po nie sięgnę :)
    http://jestemkalina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam kciuki !
    Skuszę się na tą pierwszą książkę <3

    OdpowiedzUsuń
  33. na pewno przeczytam, bo szukam jakiś ciekawych książek :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Może się zabiorę za czytanie tych książek :) Powodzenia w konkursie, obyś wygrała! <3

    Mam wielką prośbę, czy poklikałabyś u mnie w linki? Bardzo mi na tym zależy, chce rozpocząć swoją pierwszą współpracę. Odwdzięczę się za każde kliknięcie w link :)
    poklikasz u mnie w linki? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  35. baardzo ładny wygląd bloga *,*
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/ skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakoś nie interesuje mnie tematyka takich książek, wolę kryminały :)
    może wspolna obserwacja? byłoby super :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju zaciekawiłaś mnie tymi książkami, muszę ich poszukać w bibliotece, bo jestem mole książkowym! Uwielbiam czytać i również mam to chyba po mamie xD

    OdpowiedzUsuń
  38. jutro będę zamawiać książkę "jej wszystkie życia" i jestem jej baardzo ciekawa!
    -
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jeśli poklikałaś, daj znać w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie kojarzę niestety tych książek :c
    Powodzenia w konkursie!

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie słyszałam o tych książkach,ale brzmi interesująco.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. teraz nareszcie wakacje nadrobię moje lekturowe braki :)
    dzieki za rekomendację :)

    OdpowiedzUsuń
  42. kombinezony idealne na lato ! tak trzymaj ;*

    zapraszamy do nas -> dreamoutloudf.blogspot.com
    dodawajcie nas na snapie -> dreamoutloud.f
    w wolnej chwili zapraszamy na yt -> https://www.youtube.com/channel/UCrIfqdP86jFnrcEKhRnhKNw

    OdpowiedzUsuń
  43. super blog
    zapraszam też do mnie :*
    http://juusiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy Blog i ładne zdjęcia!♥ Na pewno jeszcze kiedyś tutaj wpadnę! :) Zapraszam Cie do siebie i jesli Ci sie spodoba prosze o zostawienie łapki w górę oraz obserwacji aby byc cały czas na bieżąco! ♥

    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń