niedziela, 12 kwietnia 2015

Looking for Romeo

Osobiście nigdy nie byłam przekonana do czapek typu fullcap, zawsze myślałam "dla chłopaków-jak najbardziej, jednak dla dziewczyn to nie jest właśnie to". Ale gdy zobaczyłam właśnie ten, długo nie dał mi zasnąć. Wracałam do sklepu kilkakrotnie - jak to kobieta nie wiedząc czego chce.Długo zastanawiałam się nad kupnem.Chce, nie chce, chce, nie chce - przeciez nie jest mi do niczego potrzebny, chce- no ale ten napis... i kwiatki... wygrały. Kupiłam . Rzadko mam go na sobie, jednak w taką wietrzną pogodę jak dzisiaj, gdy nic nie może utrzymac włosów na miejscu, przydaje się jak najbardziej. Ze względu na kiwatki mało co do niego pasuje, więc postawiłam na klasyczną czerń


fullcap- Sinsay
bluza- Bershka
Spodnie- Stradivarius
Buty - Primark 
Ramoneska - Stradivarius
Okulary - Sinsay 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz